torsdag 1 mars 2007

Fuck


I bland blir jag rädd för mig själv. Och förbannad.
Har jag blivit förståndshandikappad på senare dar? Var tvungen att befinna mig på ett mycket viktigt semenarie i skolan idag. Schemat visade att jag skulle vara närvarande kl 13. Ah! Vad bra då hinner jag ju träna länge på mitt föredrag om vi börjar så sent som klockan 3! Lika med det blev inget semenarie för mig idag.
Ehh? En fråga som skulle passa mig på kommande tenta är: När får man lära sig digital klocktid? Svar: Lågstadiet nångång.
KUKEN BALLEN LIDINGÖVALLEN!
Men jag har tyvärr bara mig själv och mitt mongo huvud som är helt fucked up att skylla på denna gång. Grrr...
Nåväl, tidigare i dag skickades en avi till min adress. Det var min kära syster och hennes pojkvän som så snällt skickade en hälsning att jag skulle få hämta ut en försenad födelsedagspresent på posten. Med snabba ben småjoggade jag ivrigt iväg till närmaste postuthämtning. På vägen hem fick jag bära ett mastodontpaket. Väl hemma rev jag upp papper och snören så det flög runt i hela lägenheten, som det paketkåta och giriga småbarn jag är. Väl där fanns två böcker "Nussekudden" och "Så hanterar du din ilska" Det visade sig så att jag hade fått fel paket med mig hem på grund av en jävla retarded kassakossa. Med handen på hjärat var det synd att inte paket var tillägnat mig. Jag hade säkert kunna lära mig ett och ett annat av den litteraturen. Småspottande, fräsande och med ett antal ytterst olämpliga svordomar traskade jag tillbaka den långa vägen till postkassörskan och konfronterade den stackars haggan.

Ingrid Bergman

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Vilken mysig blogg du har och vilken skön läsning

KRAMIS

GOD JUL