tisdag 20 februari 2007

Bara trosor ingen semla



Inget resultat. Hokus Pokus. Kvalificerat humbug. Jag har köpt hälsokostpreparat för mina sista slantar och verkan är lika med noll. Jag tror att jag möjligtvis somnade, men vaknade 1 timme senare och trodde det var morgon. Skit. Jävla skit. Om jag inte får sova snart så kommer jag se ut som bergatrollet innan jag fyller 23. Hurra!

Vad har då dagen inbringat ? Inte en semla i sikte, trots dess högtidsdag. Hade allt för fullt upp på jobbet för att ta mig ut i den bitska nordkylan för att inhandla en. Jag har dock hunnit visa mig i underkläder för mina jobbarkompisar. Javisst, vi slänger kläderna kors och tvärs var eviga dag. Mån tro om dom på kontoret mitt över gatan sätter kaffet i halsen ibland. Nej, jag tror dom är vana nu. Det är konstigt att man jobbar på en arbetsplats där man sett nästan alla i underkläder. Och i vissa fall även mindre. Det var visst en annan historia.

/Greta Garbo

Inga kommentarer: