onsdag 28 februari 2007

float on




då börjar det vankas helg med diverse inbjudningar till diverse fester. den kommer bli grym. har tjuvkikat lite på inbjudningslistan till fredagens fest, och jag lovar, vi kommer inte bli besvikna. har en tendens att gå käpprätt år skogen när man planerat outfit flera dagar i förväg. men festen på fredag är kassaskåpssäker. kommer förstås få anledning att återkomma på den punkten.

onsdag kväll.
inte ett livstecken
inte ett sms
inte ett telefonsamtal


eller jo! Jag blev erbjuden ett kort på en fin restaurang i gamla stan idag. det är ju aldrig fel, jag tackade ja såklart!
och nu har jag slagit mobilen på ljudlös.
man vet aldrig vad för dårar som kan ringa en onsdagsnatt. folk som inte jobbar på torsdagar. idioter med andra ord, idioter med oanständiga förslag. varför kommer dessa fram såfort mörkrets ingång? hälften av de som brukar höra av sig har jag aldrig sett i dagsljus. även fast jag vet av egen erfarenhet, dels att jag är mycket hetare i mörker, och drar slutsatsen att andra är det också, så är stämpeln one night stand svår att tvätta bort. har man väl bingat utvecklas inte relationen längre till än åtminstone ha sex nykter nån gång once i a while. och jag är trött på detta! en ny fräsch Monica möter våren med kyskhetsbältet på. nästa som slinker igenom. antingen är det farfar eller så måste jag helt enkelt hitta nån o bli kär i.


/M

Inga kommentarer: