onsdag 28 februari 2007

Tidiga vårkänslor...


Mitt liv har vänt som en pankaka i en stekpanna.

Kär. Kankse lite för starkt ord. Men smått förälskad.

En dejt plus het natt med lite sömn hos ett underbar kille. Åkte dit utan några direkta förväntningar igår kväll. Sist vi sågs kan man ju säga att jag inte hade alla hästar i stallet efter ett stort antal drinkar. Minnesbilderna är få och jag trodde knappt att jag skulle känna igen killen när jag stod där med darriga ben i hans trapphus. När dörren öppnades slog det mig genast att, fan kisen är ju en riktig heting. Efter ett långt långt givande samtal fram till småtimmarna, hamnade vi som förväntat i sänghalmen. Vilken sängatlet! Att jag inte minns mer av hans kvalitéer sen sist vi snurrade runt bland svettiga lakan. Alkoholens fel. Eftersom jag var i ett nyktert tillstånd i går kväll är minnesbilderna helt klart skarpare. Denna natt tog han mig till högre höjder, kändes som att jag kunde flyga runt där bland molnen och snegla ner på jorden och alla prickar av människor utifrån ett annorlunda perspektiv. Härligt med killar som verkligen vet hur man hanskas med den mest komplexa delen på en kvinnokropp. I like. A lot.

Charmig, jordnära, gorgeous och mogen. Plus en 10 poängare i snarkelådan. Vad mer kan man begära? Helt klart potentiell pojkvän. Gode Gud gör så att vi snart ses igen!


Ingrid Bergman

Inga kommentarer: