måndag 26 februari 2007

inget mera tradera


Ja jag säger då det. Min vän Monica har det inte lätt. Sms-pipen duggar tätt och hon känner missnöje. Bitterfitta? Hon? Nej, snarare jag! Jag börjar tro att min mobil har ngt tekniskt fel som gör att sms och telefonsamtal inte går fram. Inte ens killen jag snörade runt mitt lillfinger hör av sig längre. Men jag kanske får skylla mig själv då jag levt i isolation hela 2007. Jag orkar inte med människor. Nu gör jag det. Kanske iaf. Kommande helger är uppbokade. Det känns ganska bra. Jag är på G.

Idag har mitt chanel armband anlänt med posten. Det var en fet besvikelse. Det är bara katten som är imponerad av den dinglande cc-berlocken. Funderar på att göra om det till ett halsband. Jag får hybris av saker som hänger o slänger runt handlederna. Jag borde hålla mig till örhängen och mitt halsbandsur. Att jag aldrig lär mig.

/ Greta Garbo

Inga kommentarer: